Från misär till lycka

I söndags, när alla tjejer skröt om att vara tjej och snackade om feminina superkrafter försökte jag lära barn att säga The Beatles. Jag påvisade inga feminina-superkrafter den dagen, men vår färgsprakande tavla på tidernas bästa band hade någon kraft som fångade barnens blickar.
 
Dagen därefter kände jag att det skulle bli en riktigt bra start på veckan. - Dumme fan. Vi blev båda magsjuka måndagskväll. Initialt fick Max panik i tron att jag var gravid. På något vänster lyckades jag skratta åt hans Homerliknande reaktioner. Men Max kunde pusta ut, han blev också magsjuk till slut, tre timmar efter mig. Aldrig förr har jag skådat en karl som är så lättad och belåten med sin magsjuka.
 
Nåväl, två och en halv misärdagar är över och nu blickar jag framåt. Längre framåt och jag är fullkomligt lyrisk över ett visst helgon, Guds mäktige, legenden Sir Paul McCartney som kommer till Sverige i sommar. Jag avslutar med punkt istället för utropstecken för att verka cool, men jag är allt annat än det. Jag skuttar säkerligen även i sömnen av lyckan som komma skall.
 
Vi fans borde väl kanske tacka Kanye som presenterade Paul McCartney för världen och gjorde honom populär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0