Vissa särar naturligt

När jag var fjorton år fick jag för mig att prova snedbena, men det höll inte ens tio minuter tills mittbenan rättade till sig. Mamma ifrågasatte då hur jag ens klarade av att ha håret på snedden, då hon får huvudvärk av minsta förändring av sin konstanta och envisa mittbena. Det verkar som om jag har samma "problem".
När jag var åtta år hade jag lugg senast, som då höll sig på plats. För två veckor sedan klippte jag lugg igen, men som min frisör beskrev det, så särar den sig naturligt. Att hålla den på plats är nästintill omöjligt.
Så nu är det som det är, en särad lugg. Men visst, det duger det med. Herrn är nöjd och har aldrig klagat över något särande förut, så varför skulle han göra det nu?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0