Purrrsuasion

Nu när hårfärgen från augusti börjar blekna och de förbannade platinaslingorna återigen börjar träda fram stöddigt, som om de kan beröva min ungdomlighet, överväger jag min nästa hårfärg. Ska jag förbli brunett, som jag varit större delen av livet, eller ska jag en gång för alla ge mig på något nytt och fränt?
 
De senaste veckorna har jag velat fram och tillbaka, sökt hårfärgen på Google, i hopp att finna någon individ med liknande drag som jag, i den hårfärgen. När jag höll på att ge upp, fann jag till slut en bild på en blek och smal tjej med en cool katt i famnen. Min första tanke var "Det där kunde ta mig fan varit jag", som följdes av "Fuck yeah, jag ska ha den hårfärgen.. och så småningom en katt!". Trots det övervägde jag därefter att ändå rådfråga min före detta frisör, men kom lika snabbt på att jag med största sannolíkhet inte hade lyssnat på honom, om han vore emot det. Jag har bestämt mig. Nästa steg blir att finna den hårfärgen. Sökandet inleds efter tisdagens tenta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0