30 april

Kom precis hem från praktiken helt otroligt att jag lyckades ta mig till jobbet i tid eller att jag ens hade orken att gå upp för den delen. Blev ganska sent igår. Först drog jag och Frida till efterfesten på Rock&K baren sedan bar det av till Konrad, där det till en början inte fanns a living soul på dansgolvet så jag och Frida tog en tequila rose sen inväntade vi unga folket som troligtvis brukade komma till konrad trots att de skulle ha skola dagen efter.. Men inga va där - kändes till en början ganska ovärt faktiskt. Men sen träffade vi Raffe och hans kompis och vi satte oss med dem. På så sätt höll sig även dryga "wam-bam-thank-you-ma´m"-killar borta så vi fick va ifred. Max kom och hämtade mig klockan ett jag somnade strax innan tre, vet inte varför men jag va inte ett dugg trött då när jag kom hem. Hursomhelst så var jag ju ändå tvungen att ta mig upp tidigt imorse och jag fick bara bita ihop. Nu är arbetstiden för idag slut - härligt. Ska snart ner till stan och sola och troligtvis käka en flottig cheeseburgare på McDonald´s med Frida. Hon slutar inte förrän tre dock så under tiden sitter jag här hemma och lyssnar på Sebastian - Most Beautiful Lie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0