Praktiken och flumbilderna

Kom ganska nyligen hem från min praktikplats. Det verkar vara jättebra där. Jag fattar dock inte trots hur nära det ligger hemifrån, att jag lyckades ta värsta omvägen och vandrade runt i över en timme bara för att hitta dit haha jag tänkte inte på kartan ja kolla igenom snabbt igår men jag tog mig fram tillslut - i tid dessutom. Det ligger för tusan bara tio minuter bort. Mitt schema är helt okej har bara fått för den här veckan så ska nog inte få för höga förväntningar än.. Det finns två dåliga tider på onsdag börjar jag fyra och slutar halv nio. Den dagen från fem till senare strax efter midnatt skulle jag på modevisning på Carlings sen efterfest på Silk, men nu missar jag hela modevisningen och jag får helt enkelt komma lite senare till efterfesten då. På fredag är jag ledig men börjar tidigt morgonen därpå, så jag kan inte va på Fridas 18 års fest alldeles för sent. Jag måste nog vara 100% nykter också. Men kul kommer det bli ändå. Jag borde inte gnälla heller.

Lite bilder från helgen:
 
Nyktra på Blue Moon Bar                         Lite halvfulla på väg därifrån

 Väntade ivrigt på våra killar innan konrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0