4 augusti

Suck hittills har dagen varit skittråkig....

Det var nästan konstigt att vakna upp i mitt rum. Jag vaknade i ett rum full av affischer och LP-skivor istället för att vakna bredvid älskling, fan va skumt det var.. Kan ärligt talat inte komma ihåg senast jag sov hemma faktiskt. Jag vill till Varberg, snart börjar skolan och då kommer jag inte ha lika mycket tid att tillbringa med Max..

Jag måste hålla mig sysselsatt hela tiden så jag inte tänker alltför mycet på honom. Jag och Erika ska faktiskt städa (låter jättekul eller hur?) sen ska vi se film. Måste egentligen till stan o köpa lite grejer, men har inga pengar - inte ens till bussen, så är för tillfället fast här i Råbyhålan. Imorn åker Frida till Turkiet så det e tråkigt att vi inte hinner ses en gång till innan, men veckorna kommer gå fort. 

 Gonna miss you baby

Fan jag vill också utomlands, fast typ till Spanien eller Grekland, fan va nice det hade varit!
Får se om jag lyckas fixa ihop pengar till hösten :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0