Sista dagen på sommarlovet

Imorn börjar skolan. 11.00 inte så farligt, men känns som om det blir en lång dag. De planerar säkert o hålla kvar oss till fyra, men då kan jag inte för har tid hos läkaren kvart i fyra moahaha. De kan inte förvänta sig att jag ska avboka. Då jävlar...

Igår samlades några kompisar hos oss, var jättetrevligt! Vi får alla ses oftare tycker jag :)






haha lite flummig men måste kunna bjuda på sig själv ibland



 

 Nina med sin nya hatt...

...som vi alla ville prova xD

 
 

Ska nu återgå till tv-tittandet sen slår jag en signal till älskling innan  jag lägger mig och laddar inför skolan.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja det va askul ju!! vi måste göra om dt lungt:D kram

2009-08-24 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0