Wicked thirsty!

Va o badade i mälaren igår med Nina o Fanny va skithärligt, jobbigt o promenera hem i värmen dock. Jag ser tillfälligt ut som en kräfta e så jäkla röd om axlarna o bröstet har en klar o väldigt ful linje från bikinin men det lägger sig snart. 
                               

Solade idag med Nina här på Råby. Trodde inte Sverige kunde bli såhär varmt! För första gången äter jag inte mycket - jag kan inte, jag dricker konstant. Förbrukar ca 10 liter juice om dagen minst.. Man ska väl egentligen dricka vanligt kranvatten, men jag kan inte - det smakar inget o jag avskyr det xD Hade varit värre om jag drack massa kaffe o cola, det gör jag inte i alla fall. Aja, jätteintressanta saker jag skriver om men e uttråkad o har inget annat o göra än blogga... Saknar Max jättemycket! Och snart åker Nina o Fanny till London. Vad ska man hitta på när alla kompisar e utomlands???? Förhoppningsvis e jag i Varberg då med älskling, men inget e säkert än om jag kan åka eller inte.. Jag hoppas självklart på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0