Nu blir det fest!

Har varit på systemet en snabbis med Erika K, det blev det vanliga (eller kanske inte kan säga vanliga eftersom det bara e andra gången vi väljer det menmen ^^) det där ryska vinet och smirnoff ice. Förfesten blir hemma hos mig, Erika (min syster alltså) kanske kan vara med en liten stund innan hon går till sin kompis, och jävlar hon har klippt sig förresten och nu ser hon helt annorlunda och äldre ut, men det blev jättefint! 


 
Senare bär det av till Silk :) Om de däremot förväntar sig att vi ska betala fast vi e där tidiga har vi bestämt att vi vänder oss och går till Konrad då istället som har gratis inträde innan halv tio :P

Ska jag vara ärlig så insåg jag för drygt ett halvår sedan att jag inte var lika mycket för utekvällar, men när man går med sin gamla barndomskompis, som är så optimistisk och glad o full av energi blir det på något sätt extra kul och som om vi återupplever barndomen, bara att vi nu istället går ut på krogen och dansar hela natten istället för att leka jaga i biosalonger, eller springer runt i mörka källaren med bara en liten ficklampa och skrämmer varandra haha

Oavsett vad man gillar, mer eller mindre, är det alltid roligt med en av sina bästa och äldsta vänner! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0