Ju större, desto bättre?

Kom hem för ett par timmar sedan, kan knappt röra mig än haha (Dunkin Donuts till frukost och Burger King till lunch - need I say more?), åkte ner till ett köpcentrum, gick runt i olika butiker och käkade såklart fettiskäk efter det. Jag fattar inte hur vissa jag känner här inte ens e överviktiga, det finns så mycket, och så stora.. Herregud...
Hursomhelst så inhandlade jag en present till Max och Erika blev som galen i vissa butiker och köpte en massa Twilight-prylar.. såklart..



Imorgon är det tänkt att vi ska träffa Brenda och Nicole. Ska försöka fixa tatueringen redan nästa vecka, hört att det finns ett jättebra ställe här i New Hampshire :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0