Söndagkänsla

Fyfan imorn börjar skolan igen.. Jag tycker ju det ska bli kul att träffa gänget igen men jag verkligen avskyr skolan, läxor, prov.. Fast har bara ett prov kvar som jag vet hittils innan sommarlovet, det är ju trots allt bara två veckor kvar! Så jag kommer ju lyckas stå ut. Nu den här veckan kommer jag vara hemma mycket och plugga på det som väntas imorn från bl a Anki. I helgen händer inte mycket, han är upptagen så kommer inte kunna träffa honom. Tid ifrån varandra är bra, man kommer driva varandra till vansinne annars om man umgås hela tiden ;)

Hursomhelst så får vi se om jag har migrän eller bara en mild huvudvärk imorn efter skolan. Jag håller er updaterade om "The House of Pain" och plågeripersonalen där.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

I miss you..

2009-05-25 @ 18:32:55
Postat av: erika

Följ med till marknaden :D

2009-05-27 @ 19:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0