Frivilliga försökskaniner?

Åhh, jag känner mig  som Homer Simpson, under mattävlingen mot en lastbilsförare då det var en 15 kilos stek som skulle ätas upp. Jag mår nästan illa efter att ha käkat nog den största menyn på McDonald's - Big Tasty Plus meny, jag kan seriöst inte röra mig på ett tag. Fick mig att tänka efter.. Tiden går fort och snart flyttar jag äntligen ner till den underbaraste mannen i världen, och jag har lovat honom att lära mig tillaga tre rätter. Inte för avancerade, jag är ju trots allt en nybörjare. Allt jag kan e hacka hyfsat bra grönsaker och steka exempelvis pyttipanna, men det räknas ju inte. Nej, jag har kollat runt efter någre enkla, men bra måltider lite här o där. Jag har aldrig haft tålamodet o laga mat, aldrig tyckt så mycket om det heller, men ett löfte är ett löfte och jag måste erkänna att jag ser lite fram emot det här, vem vet, jag kanske lyckas riktigt bra! Jag behöver bara rätt inställning till det hela.
Men nu till det här med försökskaniner, om nu jag får tilläga lite pessimistiska åsikter kring detta, så vill jag verkligen inte att älskling blir den första som käkar det jag lagar, tänk så har jag gjort något helt fel och han blir matförgiftad? Nej, jag behöver bekräftelse från några foodlovers och försäkring att han kan äta min mat utan att må dåligt efter, så hör av er om ni e intresserade o provsmaka^^
Do you have the guts?


Kommentarer
Postat av: frida

jag kan vara din försökskanin:D<3

2009-11-19 @ 20:19:51
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt! Tack flicka lilla :)<3

2009-11-20 @ 12:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0