Want my boy here now ♥

Sitter hemma hos mamma en lördag kväll och har allmänt trevligt och avnjuter några glas rött vin. Saknar älskling så mycket! Han kommer hit om sex dagar, han sa några av de mest underbara saker till mig igår! :)) Jag blir så rörd varje gång, så glad, jag lyser upp bara jag tänker på honom ♥ Snart flyttar han ned till Karlskrona, där han fått jobb. Blir mer av långdistans förhållande, men jag har inga problem med det. Visst, det kommer vara tufft att inte vakna med honom vid min sida varje morgon, men vi kommer klara det! Jag bara vet det! Aldrig har jag känt såhär för någon, om det inte vore för honom hade jag inte haft det så bra ställt till nu... Har aldrig kunnat lita på någon förut, nu litar jag på Max med hela mitt liv! Han är mitt liv, mitt ALLT! ♥

Ska slå en signal till honom inom kort, det har gått alldeles för många timmar sedan vi pratat. Inte långt kvar nu. Snart flyttar även jag från Västerås, bosätter mig med honom, den viktigaste personen i mitt liv! ♥ Kan inte vänta!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0