15 april


Igår efter praktiken bestämde jag att prova på och vara nyttig. Smakade illa, tills jag hittade dressingen som låg begravd i mitten... Jag valde kycklingsalladen över pizza, vilket är ett mirakel med tanke på den amerikanska, "älskar-mat"- och Smith-genen. Men en sak slog mig, och det var att sommaren snart är här, jag kommer #1 gå runt på stranden i bikini mycket och #2 inte använda någon foundation eller puder överhuvudtaget och vill inte riskera att käka för mycket onyttig skräp- och snabbmat och därav bomba hyn med finnar och jag vet inte vad. Tog bort sminket nyss, vilket jag brukar vänta med o göra först på kvällen, men det e härligt, huden andas och klockan är bara halv sex :P
Nu: ut och hitta solen i hopp om att få lite färg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0