"No tv no beer..."

"... make Homer something something"
Marge: Go crasy?

Ja, ni andra simpsons-nördar därute vet från vilken säsong och scen det där citatet är taget ur. Jag börjar nämligen känna mig som Homer gjorde då. Vi har strömavbrott - igen! Två gånger på fem dagar. Ingen tv och bara EN öl hemma! Vad ska jag göra?! Jag bär runt på en liten ficklampa och datorn, inget mer! Snart letar jag upp en familj och jagar de med yxa som herr Simpson om inte tv:n sätter igång. Eller av något mirakel att kylen fylls med öl. Båda hade inte skadat dock.

Bovärden får inte ett trevligt samtal från mig imorgon bitti inte.


Galen minst sagt... [bild från somras]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0