Greasefeber x)

Jag hade väldigt höga förväntningar på Grease musikalen. Men den var inte så bra som jag trodde den skulle vara...
- DEN VAR SÅÅÅÅ MYCKET BÄTTREEE!!! :D Herregud vad jag hade gjort för att se den igen!!

Inhandlade självklart lite Grease grejer:

T-shirten sov jag såklart med inatt och jag kommer använda den ofta - bl a första skoldagen efter lovet så jag kan visa upp den ^^
Programmet, katalogen kostade endast 20kr där man får se bilder från musikalen och läsa lite om den och skådespelarna och de som fixade sminket, scenen osv. Har nog gått igenom den 50 gånger



Fick inte ta bilder men från katalogen ser man ju ändå hur fantastiskt det var! :)
Nu måste jag återgå till städningen o sånt, festen börjar sju och jag har lite grejer kvar o fixa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0