A True Friend

Kollade precis min hotmail, fick svar på min respons av min kära vän Erika K meddelande hon skickade till mig förut. Jag blev nästan häpnad när jag läste mailet, och jag visste inte hur jag skulle svara för att orden var så.. jag kan inte ens komma på ett ord som faktiskt kan beskriva det, jag blev så rörd!

Erika K och jag har varit vänner sedan vi var 3 och 4 år unga, fulla av energi, som jag - nog Västerås lataste person - fortfarande är när jag är med henne. Man får tillbaka barnsinnet, blir full av energi och så glad när man är med henne. Hon är min bästa vän, jag har som roligast med henne och jag vet att vi kommer vara vänner livet ut :) Jag är glad att få ha en riktig vän som henne, en sådan vän som alltid finns där och ställer upp till 100% utan att ifrågesätta och oavsett vad det gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0