Kan inte sova

Har pluggat en hel del idag inför provet i socialt behandlingsarbete och känner mig redo, men samtidigt känner jag att jag måste fortsätta, men inte för mycket sista kvällen. Bara lite imorn förmiddag o så. Vet inte varför jag har svårt o somna nu, gick o lade mig för ett tag sedan.. Visstja har fått reda på vad vår klass ska ha för tema på utklädnadsshowen inför studenten och jag hade ingen positiv respons till den kan jag säga... Med risken att min vän kanske läser det här säger jag inget förrän imorn, efter jag personligen berättat och ser hennes ansiktsuttryck haha
Över till något annat; Imorn är det en speciell dag, Max födelsedag!! :) Önskar jag kunde vara där, men det är aningen omöjligt nu tyvärr. Hoppas han får en fin och lyckad dag i alla fall :)
Nu återvänder jag mig till sängen och under stora, mjuka duntäcket, så får vi hoppas på en godnattssömn - för oss alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0