Oh why don't I use my mind more often?

Hemkommen, sjukligt mätt efter en trevlig middagsbuffé på Hong Kong.
När vi väntade på bussen hem blev jag och syster som alltid flummiga, det ligger i våra gener, hela Smith-släkten kan vara aningen "wacko" ibland. Vi tog konstiga eskimå/terrorist-bilder och jag fick helt enkelt lust att lägga ut dem på bloggen. När jag då började överföra bilderna från hennes mobil hade jag helt glömt bort #1 hur många bilder hon faktiskt har (847) och #2 att jag överförde dem på min användare på datorn, som jag inte gjort på två år så det lär ta en väldans lång tid tills alla bilder e inne på datorn. Kul..
(hämtar lite vin under tiden...)
Tillbaka en kvart och ett glas vin senare - äntligen är bilderna inlagda i datorn!
            
            


Slutligen vill jag önska alla en fortsatt trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0