Två helger kvar

Sen är jag i Kallinge! Jag är så ivrig! :)
Idag var jag på stan efter skolan för att köpa en till ny maskara, så känsliga som mina ögon är och med tanke på att jag nyss haft sminkförbud pga det tänker jag vara försiktig och har hört att man ska variera och inte använda samma maskara under längre tid. Tänker faktiskt inte ens använda det varje dag tro det eller ej. Hursomhelst så hade H&M rea för alla medlemmar, 10% rabatt på hela sortimentet, så det glädje mig och för nöjes skull provade jag några plagg!


Klänningen som jag föll för när jag först såg den på hms hemsida, hade dock inte mins torlek i grått så provade den vita :)

Tyckte väldgt mycket om den här svarta tröjan också bara 99kr överväger starkt att återvända till stan och köpa den nu när det ändå e rea så får jag den till ett ännu billigare pris! :)


Nu ska jag fortsätta träna inför provet tills på måndag, inte kul att plugga en fredagskväll kanske men ibland måste man..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0