10 dagar kvar!

Nu kanske ni undrar varför jag sitter inne denna varma dag, men jag har bara varit vaken någon timme och det första jag gjorde var att ta en iskall dusch, då hettan dödar mig långsamt. Sedan sa syster att hon fick fylla ut en utvärdering från sitt sommarjobb via hotmail och skicka den senast 8 augusti, men jag har inte fått något skickat till mig. Phuh! Orkade inte fylla i något sånt.. Sen insåg jag att det var den 16:e idag och jag behövde självklart skriva på bloggen hur min flytt närmar sig! Det är allt jag kan tänka på nu. Det och att jag måste städa och fixa alkohol till imorgon. Vet inte ens hur många som kommer till den första avskedsfesten men hellre att jag har för mycket alkohol än för lite eller hur?

Bye-diddelioh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0