Snö i juli?


Vaknade ivrig av en dröm där jag packade det sista och skulle flytta om någon timme. Det tycktes vara allt jag kunde tänka på tills jag gick upp för en halvtimme sedan och skulle adressändra vid datorn i köket. Vart gömde sig solen? tänkte jag och tittade ut. Vad tror ni jag såg då? Snö! Men vänta det är bara juli, förvisso var det en lång vinter och den kanske var tillbaka redan. Ni har två "tyck till"-val. Antingen är jag;
- Dummare än Homer, då snö i juli inte är logiskt alls och det är ju konstigt att jag inte ens övervägde att det var en vattenspridare gömd i buskarna innan jag på direkten drog slutsatsen att det var snö.
- Lite lättlurad, men med tanke på allt som händer med vår planet vore det väl inte direkt en stor chock att se snö i sommar?

P.S I mitt försvar var jag precis nyvaken då...

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja mineralsmink är jättebra :D kul att du vill vara med :D

2010-07-22 @ 13:41:10
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag gör gratis bloggdesigner

fin blogg :)

2010-07-22 @ 14:53:53
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0