Allra första arbetsdagen

Det blev en riktig kort dag på Viksäng dagcenter. Då varken jag, eller den andra sommarpraktikanten inte kunde komma på introduktionsdagen i fredags visade de bara runt och vi fick träffa brukarna och därefter åka hem efter fika. Jag har varit hemma redan i snart två timmar nu.
Imorgon blir det ungefär likadant, vi kommer få observera mycket och jobba mer efter att vi fått scheman och haft introduktionsmöte på onsdag.
Jag kommer garanterat trivas där, alla är så snälla och glada, så det kommer bli en bra månad! Det kommer dock inte "toppa" min flytt ned till Max, jag har aldrig längtat så mycket efter något som jag gör med att flytta ihop med världens bästa kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0