Back to reality

Då var man tillbaka i Västerås och jobbet. Det känns som vanligt aningen tråkigt, speciellt nu när det var en så stressad morgon och vi knappt hann säga hejdå innan jag fick kliva ombord planet. Fast det dröjer inte länge tills vi ses igen och snart har jag semester! Känns konstigt att skriva semester iställer för sommarlov som jag haft i hela mitt liv hittills, men nu har det allt skett en stor förändring som jag länge väntat på, men ändå inte insett att det faktiskt skett ännu.

Helgen har varit helt fantastisk och jag kommer aldrig glömma den! Jag och Max fick hela fyra och en halv dagar tillsammans, vi kollade bl a in vår framtida bostad och vi hade en mysig och trevlig kväll i Karlskrona med Erika K, som var där med sin familj och visade oss runt. Jag hann även övningsköra en hel del och har blivit bättre, vilket är tack vare Max, som är så snäll, tålmodig och fokuserad - man kan inte ha en bättre handledare, eller pojkvän! ♥


[Bild från Karlskronas två svanar som ignorerade oss trots hur mycket vi försökte få deras uppmärksamhet]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0