Första helgen från jobbet

Har precis moffat i mig drygt en halv påse chips och känner mig lika fet som Homer Simpson, när han tog ett farväl till sina fötter efter Thanksgiving middagen. Jag har dock hoppat studsmatta och rockat rockring mycket den här veckan samt skrattat en hel del med alla roliga brukarna, så jag är inte speciellt oroad över att inte kunna se mina fötter... än.

H&M:s sommarrea är fortfarande i full gång och jag har shoppat lite till idag - men till riktigt bra priser. En söt och slim enfärgad klänning för otroliga 50kr och ett par string för 30kr. Inte illa!

Min bedårande pojkvän är i vackra Varberg. Jag är avundsjuk på honom som får vara där, men även (och mycket mer) avundsjuk på själva staden - om man nu kan säga så - som har honom där, för jag saknar honom så mycket och hade gett vadsomhelst för att få hålla om honom nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0