Råby Vårfest

Vårfest passar inte riktigt in då det är gråa moln och duggregnar, men men. Mamma, Erika och jag var med i loppisen och jag lyckades tro det eller ej sälja lite gamla kläder och andra prylar, så nu är man lite rikare!

Ikväll ska the Smith's grilla ute med Larssons om vädret klarnar upp det vill säga :)
Senare kanske jag och Nina dricker lite cider och njuter av helgen.

Dages sjuka respons jag gav henne tidigare vid loppisbordet: "Nej, det är ju inte jätteviktigt att jag dricker idag, men jag har ju förberett mig i en vecka och sett så fram emot det att det vore tråkigt om jag bara lät bli helt från ingenstans.."

Alkoholistvarning helt klart. Jag dör ju inte om jag sparar alkoholen...

Kommentarer
Postat av: Kim♥

Nu har du chansen att bli veckans blogg! Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar

2010-05-08 @ 14:59:25
URL: http://bitemebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0