Ny vecka, nya tag

Det har varit en lång dag på jobbet men som tur är samåker jag numera med ronneby-tjejerna så jag slipper gå upp mycket tidigare och ta massa bussar och sen promenera 3 km.

Helgen har varit riktigt kul! Erika och Nina anlände vid fyra och vi hämtade upp de halv fem ungefär. Vi tog de på sightseeing i centrala ronneby och sedan karlskrona. Vi hyrde film och bowlade. Dagarna gick förbannat fort, nyss var vi fyra pers här hemma, nu är jag åter ensam hemma. Jag är dock inte hemma mycket eftersom arbetstiderna är mellan 7.00-17.00.

Nu tänker jag i alla fall göra mig klar för sängen, måste sova senast halv tio.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: gigi

Hej Sara!

Nu sover du säkert, bra att du komma i säng i god tid. Vilka långa arbetsdagar du har!! Du har säkert en rast på förmiddagen, lunch och fika paus på eftermiddagen, eller??

Kul ni hade så roligt alla fyra :) Jag hoppas att Erika och jag kan komma någon gång framöver, alltså efter Jul. Jag vill inte behöva vänta ändå tills nästa sommar med att träffa dig men det är inget jag bestämmer över... Annars kanske ni kan komma hit?

Love you much!!

mom

2010-11-10 @ 22:29:33
Postat av: erika

Det var jätteroligt att vi fick komma och se hur nu bor och lite av södra Sverige. Det var skönt hemma hos er, som en mini semester :)

Tråkigt att du e ensam igen men nu e det bara ungefär fyra veckor kvar på Max utökad kurs och sen slipper du det! :D:D Saknar dig x3

Kram

2010-11-15 @ 19:40:47
Postat av: Sara

Mamma: Jag vet, inte de bästa arbetstiderna, men så är det inom lager och industri. Vi ses någon gång mot januari skulle jag tippa, beroende på arbetsschema etc.



Erika: Borde inte klaga och gentligen kan det i och försej vara bra att ha lite egentid. Men sanningen är helt enkelt att jag befinner mig i det stadiet, nu när Max och jag är ganska nyblivna sambos, att jag saknar honom extra mycket när han inte är hemma, men han är den som verkligen har det tufft att åka fram och tillbaka varje vecka. Allt jag gör är jobba och plugga, men jag slipper ändå pendla. Jag längtar dock tills han tagit examen - särskillt för hans skull :D



Saknar dig med, men vi ses ju om inte så många månader :)

2010-11-16 @ 15:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0