Freezing my ass off

Godmorgon Sverige! (eller, ja mina trogna nio läsare). Som många vet hade jag tidigare två jobb, ett hos Nelson Logistic och JP ProBase, nu har jag bara den hos JP, så jag kan sova ut lite mer i alla fall. På så sätt känns det skönt att Nelson bara var ett temporärt prova-på-jobb hos bemanningen, vore fördjävligt att jobba där permanent, man kände sig utbränd redan in mot andra veckan.

Hursomhelst så får jag välja själv vilka dagar och tider jag ska jobba nu och har ingen visning idag. SOVMORGOOOON, tänkte jag igår när jag lade mig, men då blir jag istället väckt åtta på morgonen av två gubbar som skulle inspektera lägenheten... Förra gången kom de inte förbi förrän tio - what gives? Nåja, jag fick ju ändå klaga lite på vissa grejer, främst temperaturen här hemma. Minimumtemperaturen på en lägenhet ligger på 18 grader, men vi har bara 14, så ni kan ju tänka er hur kallt det faktiskt är här. "Oj, jo det var inte alls varmt här, men vi håller på och fixar det." sa gubben, de skulle ha fixat det redan i oktober. Jag kan vara lite bitter när jag är dödstrött, men jag är snart på min tredje kopp (stark)kaffe så ni slipper höra mig klaga i bloggen framöver ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0