Back to - wait for it - INKOMST!

Igår ringde de upp mig och jag har äntligen ett jobb igen! Har varit arbetslös i drygt två månader så det känns riktigt bra! Och nej, det är ingen telefonförsäljning ;)
Jag kanske får ytterligare ett jobb, om jag har den andra som extra jobb då. Tänk vad gött med två inkomster, då kan jag ta igen den tiden jag varit beroende av Max pengar. Nu kan han spara och jag kan betala hyran själv i två månader - om jag nu får det andra jobbet också det vill säga.

På måndag hänger jag med till Halmstad, ska bli så kul! Får se om datorn tas med annars får ni vänta att se något som kommer få er skratta ihjäl er. Grejen är bara att det får ni inte. Paketet jag hämtade ut igår är no laughing matter. Ni förstår när ni ser det. Om jag faktiskt kan trotsa osäkerheten med dem. Time will tell.


Update: Lördagen är planerad: Myskväll med chingfood och starköl;


Fint att jag dessutom sa en dum mor-dotter-kommentar när vi sms:ade. "Jadå, men vi är förstärkade. Tar ölen slut för fort har vi alltid whisky hemma."

Hoppas ni får en fin lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Erika

Joo Sara du måste lägga ut en bild på dig i glasögon vill jue see! :) Om inte annat så skicka en bild till min hotmail =)

2010-10-16 @ 12:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0