27 september

            
Godmorgon vänner! Hoppas ni mår fint och att den nya veckan blir bra!

Helgen har varit underbar och överraskande! Så tidigt som kvart i tre i fredags kom älsklingen hem med en vacker ros i handen. Vanligtvis kommer han hem mellan 19-20.30 på kvällen, så jag blev positivt överraskad! :-)
Han åkte tillbaks till Halmstad imorse och jag återgår till att vara "24/7 housewhife" dock hoppas jag få jobb snart! För visso har jag mer tid att plugga teori och göra tester nu. Men sedan incidenten känner jag att jag måste öva mer på körning nära små snorungar som springer hejvilt vid bilen än teroi. Det hände nämligen på väg hem från ICA, då jag blev orolig att köra på en unge som föräldrarna inte hade särskilt bra koll på. Även om jag bara krypkörde kunde den bli skadad. Istället för att tänka logiskt och stanna helt fortsatte jag köra och råkade snudda  en buske till höger som lämnade två tunna repor på Max nylackade bil. Kul va? Han verkade inte tänka på det längre efter så lite som bara en halvtimme då jag fortfarande är arg på mig själv och försöker komma på ett sätt att straffa mig själv. Hur går man till väga för att göra något straff mot en själv?

Har ni några idéer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0