Nine days

Det har varit en lite seg, men hyfsat bra dag. Jag sökte jobb, plugade teori och åkte och handlade. Typiskt nog började det ösregna precis när jag skulle ut mot bussen. Utan min Boston-huvtröja eller paraply drog jag över en tröja. Såg ut som om jag hade sjal.. På vägen mot hållplatsen passerade jag en muslimsk kvinna som kollade konstigt på mig. Förstår inte varför, vi såg ju likadana ut just vid det tillfället.

Om nio dagar kommer kära sambon hem, ack hur jag längtar! Det är aldrig detsamma utan honom.
För er som lyckades räkna ut att det är kortare än nio dagar kvar till helgen förstår ni att jag blir ensam hemma denna helg, men jag har planer minsann! Tänker köpa lite vin och se Sex and the City the movie. Sova lääänge på lördag och kanske åka in till Karlskrona. Söndag tänker jag sega som man ska på söndagar, det gäller även arbetsösa ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0