Robert Pattinson och choklad

Jag har haft riktigt härliga dagar tillsammans med mina fina vänner! Har gått en runda på stan med kära Erika K, var jättekul att träffa henne igen! Sen har jag träffat Nina och Fanny som kom på besök, då syster passade på och överlämna ett fint armband och ett mycket lustig kortlek till mig från Greklandresan.. inte nakna män, men ja nära. Kamasutra eller hur det nu stavas. Tydligen tänkte Erika och Nina på mig när de såg det, hur kan det komma sig? Idag träffade jag Frida på stan, vi käkade lite på good old McDonald's, så var hon dessutom med och bedömde glasögon. That's right! Mer om det där glasögonormgrejen får ni höra om sen.

Det är redan torsdag idag och jag lyckades äntligen lista ut hur flyttlådorna skulle sättas ihop! Alla tre är redan fyllda med LP-skivorna, cd-skivorna, dvd-filmer, klädgaljer och lite skor. Väldigt lite skor faktiskt. Jag har räknat upp alla till 23st varav många av de är sönderslitna eller har hål så de läcker vid regn. Så jag behåller endast - wait for it - 6 par! Det hade ni aldrig kunnat tro va?

Nu ikväll ska jag, efter mycket tjat från bland andra syster, mamma och Nina, se Remember Me, som givetvis Robert Pattinson är med i! "Ahh, Robert!!" Oj.. visst han är väl bra skådespelare, men inte Gud. Filmen ska i alla fall vara riktigt bra, får se om det stämmer. Men jag är i vilket fall glad att vi ska mumsa i oss choklad till filmen! :)

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0