1 april

Hoppas ni får en bra första april! Det är inte alltid lätt och en bra nyhet kan sen komma och bite you in the ass. Jag blev en gång lurad av en vän att en kändis jag brukade tycka var skitsnygg skulle komma till Stockholm för signering (inte Sebastian, det här var långt innan han) och jag planerade att boka biljetter och allt, sen sa min vän "april april!". Snacka om att jag kände mig dum.

Min syster dock hade det svårare förra året. Orkar inte berätta hela historien, men jag kan sammanfatta det: Hon är en Twilightfantast och trodde hon deltog i en tävling och gick därmed in till en kiosk och viskade "I know what you are" till killen i kassan.


För övrigt gick jag en lång promenad på över en timme idag
. Och nej, det är inget aprilskämt. Jag vet dock att det inte är särskilt trovärdigt när det gäller mig och motion.

Kommentarer
Postat av: erika

Hahha jag ville väll tro det så gärna skulle ju ha gjort vad som helst XP

2011-04-02 @ 21:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0