Hur ska man tolka det när sin kille inte tänder på bruna tjejer?

Betyder det att han ser mig som blek? Vi var förbi en solariumsalong idag och kollade priser när vi ändå var på stan och jag tycker vacker brun hy är ett måste. I sommar, trots att jag jobbar i åtta veckor då, ska jag se till att under mina lediga dagar bli brunare än jag någonsin varit i hela mitt liv. Då går jag förvisso emot det min kille gillar, men vem gillar inte en solbränna?

Jag: Det går inte ihop! Du tycker ju Megan Fox är het, hon är inte direkt blek.
Max: Hon ja, hon är ganska ljus. Jag gillar brunt, men inte för brunhyade.
Jag: Jessica Alba då? Hon står väl högst på listan av kvinnliga skådespelerskor du tycker är snygga?
Max: Hon är inte så brun..

Hon är minst tjugo gånger brunare än mig! Hur hade ni tolkat det?

Orkar inte sitta och spekulera över det, vi har precis ätit bullar nämligen, så ni får sköta tänkandet åt mig!

Kommentarer
Postat av: tasha

haha aww :) <3<3

2011-04-16 @ 17:55:29
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: frida

haha jadu jag vet inte, han tänker nog på att han e orolig för strålningar o hudcancer kanske :) gäller o sola lite så man inte får cancer eller får rynkor :P

2011-04-18 @ 03:15:12
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/
Postat av: Sara

Han har sagt att han inte vill att jag ska få cancer och han är så söt som bryr sig så, vad gäller rynkor har jag redan fått det.



Vi får se hur jag ser ut mot slutet av sommaren helt enkelt!

2011-04-18 @ 10:17:00
URL: http://saramariesmith.blogg.se/
Postat av: gigiljohansson

Du förstår säkert att jag hålla med Max på denna punkt, din hälsa är viktigaste i världen för oss och alla andra som älskar dig. Kom i håg Sara att du är halv svensk så LAGOM ÄR BÄST!!

Luv ya!

2011-04-21 @ 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0