Jag vill inte "plåga" en kanin

I söndags, efter en ivrig väntan, kunde jag äntligen öppna min chokladkanin - tänka sig att jag lyckades hålla mig! Min chokladbegäran verkar dock skrämma min pojkvän.

Max: Du tänker väl inte äta hela nu?
Jag: Nej, vi ska ju fiska mer, jag hinner inte!
Max: ?
Jag: Eh.. nej, det tänker jag inte. (jag hade tryckt i mig 1/3 vid det laget) Jag har väl alltid delat in det i tre dagar.
Max ser chockad ut, varför vet jag inte, då han vet vilken gottegris jag är.
Jag: Fyra dagar..?
Max: Fyra lät bättre.

Hur länge håller era kaniner? Och är det bara jag som har svårt att slita av ansiktet? Den är ju så söt.

Kommentarer
Postat av: ELIN

Min kanin höll i två dagar sen rök den hehe

2011-04-26 @ 12:29:40
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: erika

Jag skulle kunna äta min på en dag om det var det ända onyttiga jag åt men eftersom jag åt så mycket annat i lördags kunde jag inte äta hela min, men nästan!

För övrigt så är det faktiskt bättre att äta mycket en dag i veckan än lite fyra dagar i veckan, för då förbereder sig kroppen för fettförbränning. Tränar man mycket övrigt i veckan så måste man inte tänka att jag ska ta en chokladboll, jag kan ta fem om jag vill :)

2011-04-26 @ 13:00:32
Postat av: gigiljohansson

In all fairness to Erika, she gave me some of her bunny!! Soooooooooooooooooooooooo good :) :)

2011-04-26 @ 18:12:51
Postat av: Viktorfrida

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-12-14 @ 08:20:02
URL: http://viktorfrida.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0