Kokosbollen

Solade från 15-15.45 idag - inte mer - men i och med att jag bränner mig så lätt är jag redan röd. Jag föredrar förvisso att se ut som en kräfta än att vara vinterblek, men det är en smaksak. Jag har även hjälp av min tropic olja som finns kvar sedan förra sommaren. Igår kallade Max mig för kokosbollen då oljan luktar så. Bättre smeknamn än skunken som han även kallar mig.

Känner att jag måste förklara varför; Mamma klädde ut mig till en skunk när jag var 1 ½ år på en halloweenfest.
Fanns inget jag kunde göra åt saken, jag var en liten försvarslös unge!
Syns inte på bilden då vardagsrummet är så ljust, men tro mig har bränt mig som attans, fast kan bara skylla mig själv.

Kommentarer
Postat av: ELIN

oj du är väldigt röd, så röd blir jag med så jag undviker solen

2011-04-25 @ 19:43:09
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: erika

Smörj på lite kylbalsam så mår du förhoppningsvis bättre! x3

2011-04-26 @ 13:02:35
Postat av: Anonym

Vart också väldigt röd när jag solade men det la sig snabbt ;P

2011-04-26 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0