Segelflyg och grillkväll är en bra kombination

Imorgon och på fredag är jag ledig. Det ska jag inte tillbringa med för många timmars sömn i sängen. (Skönhetssömn är helt uteslutet, mina rynkor har redan visat sig.) Nej, jag ska ha kul. Imorgon bitti beger Max och jag oss till flygklubben och det blir min första flygning i år. Jag är full av extas redan.

Senare under kvällen kommer Jenny och André på besök. Lite grillning på gården, gott vin, och säkerligen mycket skratt.

Varför loggade jag in på blogg.se bara för att uppdatera det här lilla för er när jag egentligen är astrött efter en lång dag på jobbet och ska sova? - Jag är bloggskadad! Det konstaterades för längesedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0