Suger på avstånd

Igår hängde jag och André med Max till skytteklubben. Båda trodde vi skulle göra bort oss och jag var säker på att falla omkull baklänges när jag sköt iväg skotten. Det gick till vår förundran riktigt bra! Är dock lite irriterad att jag glömde ta kort där, men jag har i alla fall en liten souvenir på ett av skotten jag avfyrade med geväret.



Ser ni? Nästan lika lång som mobilen! Trodde jag skulle vakna med ett stort blåmärke, men är man till och med så klen som jag, kan man slippa det genom att helt enkelt hålla rätt och trycka vapnet hårt mot axeln.

På 50 meters avstånd high five:ade jag och André varandra som om vi vore Barney Stinson, bara över hur grymma vi kände oss. Och det var vi! När vi förflyttade oss till 80 meters avstånd sög jag dock och missade tavlan med ett skott som for någonstans in in sandhögen på 30 meter. I mitt försvar var det mindre måltavla.

Ska bli kul att återkomma en dag, och den gången bjuder jag på bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0