I worship the ground he walks on

Paul McCartneys framträdande var utöver mina högsta förväntningar! Han fick mig att skratta och gråta. Och jubla. Mer än jag någonsin gjort i hela mitt liv. Jag klappade mina händer tills de nästan domnade bort. Och sittplatserna, de var helt värdelösa efter Pauls första scenavgång. De gångerna Han återupptog scenen stod hela publiken upp och dansade. Och sjöng med.

Och Hans svenska är grym! Han kunde uttala å och ä när han sa: "Nu måste vi faktiskt gå för kvällen"

"Tack, tack så mycket!",  "Det är kul att vara tillbaka i Sverige!" och "Jag ska försöka prata lite svenska, but I'll speak mostly in english!" var några av Hans första meningar inför oss överlyckliga fans.

Jag satt kanske 40-50 meter från scenen, men kunde, trots det, känna hettan från eldlågorna när Han sjöng Live and Let Die. Fyrverkerier flög ut över hela arenan. Vilken upplevelse!

Jag är inte troende. Men om det fanns en gud, så är det Sir Paul McCartney. Självaste legenden ingen kan hata. Honom skulle jag buga för. Till och med donera en njure om vi matchar.

Bjuder på lite bilder jag lyckades smyga fram innan väktarna kom och konfiskerade kameror från mina grannar. Ville inte ta några risker därefter!













Köpte självklart en T-shirt, med Paul McCartney ena sidan och hans turnélista på andra. Visade stolt upp den så fort vi anlände hotellet efter konserten.


Den 10 december 2011 var den bästa kvällen i mitt liv! Tack Max!!!


Kommentarer
Postat av: erika

Du fick ju många bilder :) Det är coolt att kunna säga att du har sett en gammal Beatles medlem! :)

2011-12-12 @ 17:42:55
Postat av: gigiljohansson

AWESOME Sara, he looks GREAT and so do you honey <3 <3

2011-12-25 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0