3 februari

Hann aldrig blogga igår pga massa hemmafrusysslor om man nu får säga så. Att storhandla i sig tog över en timme, sen kände jag mig som Marge och upplevde Road Rage mot två trafikanter. Hur länge har jag haft körkort? Någon vecka bara och jag stör mig redan på andra.
Hursomhelst så måste jag iväg och hämta mitt körkort. Lite orolig är man över fotot, jag hann inte välja vilken jag ville ha, datorn valde på mindre än två sekunder. Mitt babyhår stack upp som Alfalfa och min nervositet lyste igenom mer än alla människor i Homers mage, som han åt när han blev en grön jättekannibal i ett avsnitt, innan de fräste sönder dvs.
 Ni får se den sen. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0