Oreoestrellahamburgare......

Hej på er! Visst suger min updatering? Jag är väl medveten, men som jag misstänkte innan jag flyttade så förstod jag att det så skulle ske. Jag bloggar dock så fort jag får tid över.

Helgen var ritkigt trevlig! I lördags hade vi parmiddag och bjöd över André och Jenny. God mat och dryck, sedan bar det av till bowlinghallen. Efterfest hemma hos oss, vilket satte sina spår morgonen därpå. Eller så var jag fortfarande lite berusad när vi vaknade.

Vilket fall så hade man den där typiska neddränkta, flottiga suget man brukar ha en sådan morgon.

Jag: Älskling?
Max: Ja?
Jag: Levererar pizzeriorna hem i Ronneby?
Max: Nej, det tror jag inte. Vi kan åka och köpa sen, men först måste vi äta frukost.
Jag: Okej, vart är chipsen?

Hela söndagen gick åt att äta - kontinuerligt. Vi kollade på filmen Bolt också, men slutade aldrig äta för det.

 Någon kände sug efter att skriva kuk på en post-it natten till söndagen. (Nej, det var inte jag - när jag klottrar på en post-it brukar det vara Simpsons figurer.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0