11 januari

Igår när vi satt och kollade på tv sa en gubbe på någon kanal "golden nugget". Vad tror ni är det första jag kom och tänka på då? Max visste det; "Chicken nuggets." sa han precis samtidigt som jag nästan började dreggla.

Ibland undrar jag om han kan läsa mina tankar. En dag hade vi ganska mycket toffifee kvar efter jul (jepp, vi trotsade jultraditionen Aladin) och Max skulle till köket. Mina typiska Homertankar var "undrar om vi kanske har toffifee kvar..." då han direkt efter det ropade entusiastiskt;
- Jag ska ta med mig toffifee!

På tal om tankeläsaren så fyller världens bästa Maximiliano 27 år imorgon! V får bara två timmar tillsammans efter jobbet innan han måste iväg till flygklubben men jag har lite planerat, sen ska vi givetvis fira honom hela dagen på fredag! :)

Kommentarer
Postat av: erika

Hälsa grattis från mig! :)

2011-01-11 @ 18:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0