26 januari

Har precis kommit hem från läkaren. Det är helt sanslöst vad alla har svårt att ta blodprov på mig. Är jag en living-dead? De tog fyra rör och det tog minst fem minuter på varje. Slutade med att hela armen domnade bort och sjuksköterskans hand skakade.

För övrigt var promenaden hem jobbig. HjortHÖJDEN säger sig självt. Att gå på en utdragen, lång uppförsbacke i tjugo minuter är inget för någon som nyss haft venprovtagning. Fast.. jag hade aldrig lätt att gå uppför den där backen innan heller.

Hursomhelst så måste jag plugga nu hela eftermiddagen, ikväll ska vi se Dum och Dummare!

Kommentarer
Postat av: erika

Ojdå stackare :/ Hade det varit jag hade jag varit den skakande om jag ens skulle stå på benen XP haha

Ser på dum och dummare nu :D

Hoppas du mår bättre sis x3

2011-01-26 @ 21:35:46
Postat av: gigi johansson

I´m so sorry that u had 2 go through that Sara but you´ve always been a trooper :):) I agree with Erika, I´d have needed to stay at the doctors at least 15 mins. and would never have been able to walk home...

Luv my brave girl :):)

2011-01-28 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0