Gräs och tårta


Här på Hjorthöjden kan man äntligen se det efterlängtade gräset. Hoppas vi slipper mer snö och att våren kommer i mars-april - inte senare som förra året, då blir jag vansinnig.

Vore dessutom fint om min födelsedag var snöfri. På tal om min födelsedag har jag äntligen förstått varför min syster så gärna vill ha mig på besök just då.

Erika: Jo, Sara du måste vara här då!
Jag: Jag åker ju bara några dagar efter.
Erika: Ja, men ändå... - Jag vill ha tårta!
Jag: ...
Erika: Det var så längesen och nu har vi anledning att skaffa en!

Jag får det bekräftat varje gång vi pratar att vi verkligen är relaterade. Bara en Smith gör sötsaker till något så oerhört viktigt för en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0