Nakna i sängen hela dagarna

Vi är sjuka. Båda har feber och halsont. Så det där med att vi ligger i sängen hela dagarna är inte för att vi fortfarande kan ha riktigt kul efter två år. Nej, vi ligger och kryar på oss. Med lite kläder då vi har det ganska varmt. Fördelarna är dock att vi kan äta glass i stora lass. Vi ska faktiskt trycka i oss lite nu inom kort.

Sen om ni hann läsa ett gammalt inlägg som av någon anledning publicerades idag, som jag dock tog bort i fredags, så kan jag inte förklara varför det blev så. Men nu är den i alla fall borta för gott. Hoppas jag.

Hoppas även vi tillfrisknar. Jag blev hemskickad från jobbet och är enligt schema ledig fram till tisdag, så då jäklar ska jag vara effektv!

Nu väntar glass och sängen. Vi hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0