Suckiest bunch of suckers that ever sucked

Jag har varken tid eller ork med bloggen. Min semester från demensboendet börjar inte först 12:e augusti. Då är det bara två visningar på försäljningsjobbet hela månaden, och då tänker jag passa på och njuta! Sova länge, dricka och bara vara.

Vad har hänt de senaste dagarna? Inte så mycket egentligen. Max har ju sin semester nu och jag vill att han ska ha kul, så jag försöker övertala honom att åka och se Veronica Maggio i Karlshamn nu i veckan. Han tycker hon är nice och gillar verkligen hennes hit "Jag kommer". Big surprise!

Han anser dock att det inte är värt att betala ett enda öre bara för kanske två bra låtar. Om han bara visste hur mycket jag hade gett för att se Sebastian om han vore så nära lilla Ronneby. Fast vi är ju olika Max och jag. Och han tycker bara hon ser bra ut medan jag gillar Sebastians musik. Och att han är en förbaskat trevlig person. Jag ser upp till honom av så många anledningar. (Men jag tänker inte ljuga. Två och ett halvt år sedan, innan jag träffade Max, brukade jag tycka Sebastian var hetast i hela världen att man nästan blev hypnotiserad genom att se på honom för länge)

Bortsett från att det är lite spelningar i närheten finns det inte mycket att tillägga. Givetvis regnar det under mina få lediga dagar så då blir det mycket öl och film istället för stranden och grillning. Och jag älskar att grilla. Massor. Hela dagarna. Så vädret  suger getballe, som Max brukar säga.

Nu har jag precis kommit hem, men är inte trött och tänker därför ta vara på denna dag innan den tar slut!

Kommentarer
Postat av: gigiljohansson

Hi honey!! I miss you so much <3 <3 I don't understand the title of this blogg and what it has to do with what u wrote, ha!LOVE U MUCHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-07-21 @ 23:17:51
Postat av: erika

Förlåtförlåt att jag glömde ringa igår men försökte nyss runga från mammas mob men du svarade inte..

GHoppas allt e bra med dig! Kram x3

2011-07-24 @ 15:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0