Missed me?

Jag har saknat er i alla fall, era sjuka kommentarer, som jag inte alltid kan publicera. (Då är det bra kommentarer!) Såg att statistiken höjdes igår, då jag faktiskt lovade att vara tillbaks. Det var dock utan att tänka på att Max var ledig och det var Sveriges nationaldag. Hurra!

Jag tänkte börja första inlägget, som jag alltid gjort förut när jag vari oaktiv på bloggen ett tag, med att slänga in lite bilder från de senaste dagarna. Det blev inte många, jag glömde kameran ofta.


Enda fotot från Pers besök, påväg till Ekenäs.

Grillmästarna. Linda och jag lutade oss tillbaka, drack och lät de sköta jobbet.


Karön. Jättevacker ö! Vi ska eventuellt fira midsommar där.

Nu ska jag svepa ned lite mer kaffe och sedan packa inför Västerås resan. Inte långt kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0