Sebmarathon

Hur kan man tillbvringa en ledig dag utan att vara för lat? Jag har inte gjort mycket idag. Bäddat, lagat mat, diskat och skrivit under några viktiga papper. Och lyssnat på Sebastian. Har lyssnat på alla album snart. Försökte läsa hans blogg, som blivit min favoritsida (vilken chock, va?) men efter att ha klickat på hans nya inlägg försvann hela sidan inom ett par sekunder. Hann knappt läsa en hel mening. Något "error" som jag inte vet hur man löser. Behöver en datornörd, någon som Comic Book store guy. Jag tvivlar på att det är något med sidan. Dels för att jag ibland haft problem med en annan sida.

Ja, vad händer annars.. Jag sitter i vår alldeles för bekväma soffa med datorn i knät. Och letar nya recept. Var ett tag sedan jag bakade åt Max och även om vi bestämt oss att inte vara för onyttiga hela tiden så är midsommar lagom ursäkt att sätta igång med bakning igen! Fast i ärlighetens namn ser jag personligen mer fram emot all alkohol och Janssons. Men några kanske gillar sötsaker. (vet att jag låter som en feeder, då jag själv aldrig äter något av det jag gör, men lovar att jag inte är det. Tycker bara om att baka, så enkelt är det.)

                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0