Bättre sent än aldrig

Det ser ut att bli en ganska så fullspäckad vecka, måste passa på nu när jag inom kort åker hem, där min älskade sambo kommer vara och vänta.

Hade precis det där samtalet jag väntade på för flera veckor sedan. Den som var så viktig. Först nu har vi kunnat boka in en intervju. Det visar sig att huvudkontoret inte ligger i Blekinge län. Det förstod jag när hon berättade att hon skulle maila en vägbeskrivning till mig. Hade intervjun hållit plats i Ronneby hade jag inte behövt en noggrann vägbeskrivning, då det är så litet.
- En timme och 24 minuters bilresa, för ett jobb jag kanske inte ens får. Men man ska inte klaga!

För övrigt kom kissekattens ägare förbi för några timmar sedan och hämtade henne. Ack så tomt det blev efter bara 48 timmar. Men tyst är det dock inte när man är tre kvinnor i en lägenhet. Glömmer aldrig hur förvirrad Max blev när vi alla satt igång med tjattrandet förra julafton. Nu bör han dock vara van, som bor med mig och mitt tjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0