Kalle på Spången

Det var riktigt kul att träffa Erika igen, efter nästan ett halvår! Tiden går så fort!
Vi hade mycket att ta igen och det var en självklarhet att få i sig lite gott samtidigt :)



I väntan på nattbussarna var man lite trött och vi kom in på det här med busskontrollanterna och hur man kan undvika en bot om man trotsar åldersgränsen.
Låtasas vara dement, eller inte tala svenska var de idéerna vi kom att tänka på. "Ja! Typ bara se dum ut och säga 'Como estas?'" som jag i en sekund faktiskt trodde betydde ursäkta jag förstår inte? istället för hur står det till? Är jag blond eller?

Hoppas jag hinner träffa min bästa vän mer innan jag beger mig till Ronneby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0